reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Vrátny

Štefan Vrátny

Bloger 
  • Počet článkov:  288
  •  | 
  • Páči sa:  291x

V živote som vystriedal viacero bydlísk i povolaní a som teda z každého rožku trošku. Zoznam autorových rubrík:  Inde v EurópeÁziaNepriateľská osobaBritské ostrovyOsudyU nás na SlovenskuU susedovUSA, KanadaSúkromnéNezaradené

reklama

Inde v Európe

Fuggerei, 500-ročná alternatíva panelákov

Štefan Vrátny

Fuggerei, 500-ročná alternatíva panelákov

Veľa sa u nás hovorí o náhradných nájomných bytoch a sociálnych bytoch. Fuggerei, vybudovaná v bavorskom Augsburgu, sa hrdí povesťou najstaršej sociálnej štvrte na svete.

  • 11. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 031x
  • 8
Postupim

Štefan Vrátny

Postupim

Vlak bol nabitý výletníkmi a všetci vystupovali na stanici Potsdam. Mňa viac ako mesto, lákala zastávka Park Sanssouci. „Prečo všetci vystupujete práve tu?” „Lebo tu je toho najviac vidieť,” odpovedal pán veselo, že mu to tak vtipne vyšlo.

  • 6. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 584x
  • 2
Prechádzka po Lutherovom meste Wittenberg

Štefan Vrátny

Prechádzka po Lutherovom meste Wittenberg

Stanica vo Wittenbergu ma trochu zarazila svojou ošumelosťou, v ktorej okrem ufrľanej pokladníčky a zároveň informátorky nikoho nebolo. „Viete mi poradiť na zajtra spoj tak, aby som chytil vlak v Drážďanoch do Bratislavy?” ukázal som jej lístok z Wittenbergu.

  • 17. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 041x
  • 4
Slnečný babioletný deň v Drážďanoch

Štefan Vrátny

Slnečný babioletný deň v Drážďanoch

Na rozdiel od predchádzajúcej zadaždenej návštevy z pred pol druha mesiaca, ma tentoraz Drážďany privítali slnečné. Až mi bolo ľúto, že som si nezobral fotoaparát. Zato mal som mobil a na ten som si nabral hodne záberov slnečných jesenných Drážďan v pohodovú nedeľu, všade so spokojne sa prechádzajúcimi ľuďmi.

  • 13. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 952x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu